آخرین مطالب

محور «آبپخش»- «کلل» روشن می‌شود

محور «آبپخش»- «کلل» روشن می‌شود

آفتاب آب پخش رییس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: پروژه روشنایی بلوار میانی محور آبپخش- کلل دشتستان آغاز شد.

مهرداد گنجه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه روشنایی بلوار میانی محور آب‌پخش- کلل به طول ۲.۲ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و تا قبل از پایان سال، این محدوده روشن خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: در این پروژه ۴۲ پایه با چراغ‌های ال ای دی نصب می‌شود که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور خواهد داشت.

وی با اشاره به احداث بلوار میانی آب‌پخش به کلل دشتستان طی سال جاری یادآور شد: خوشبختانه پس از این اقدام توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تصادفات در این محور به صفر رسیده که انتظار داریم با تأمین روشنایی شاهد رضایتمندی مردم و کاربران جاده‌ای باشیم.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان روشنایی دارد، افزود: ۳۱ درصد تصادف‌ها در شب رخ می‌دهد و بر همین اساس تلاش می‌شود روشنایی نقاط حادثه خیز عملی شود.