آخرین مطالب

امام جمعه آب‌پخش: حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی به دسیسه‌های دشمنان است

امام جمعه آب‌پخش: حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی به دسیسه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار کرد: دنیا بازار است و بعضی در آن سود و بعضی ضرر می‌کنند و ما انسان‌ها به ۲ دسته تقسیم می‌شویم یا سود می‌کنیم یا ضرر می‌کنیم.

وی افزود: انسان‌ها در این بازار دنیا، چند نوع تجارت داریم که یکی از آنها تجارت راکب است. در این عالم تعلقات فراوانی داریم به پدر، مادر، فرزندان، اموال، عشیره و یا تجارتی که داریم انجام می‌دهیم و به خانه‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم.

امام جمعه آب‌پخش اضافه کرد: اگر بخواهیم در عمر خود در این عالم تجارت کنیم و سودمند باشیم باید خداوند متعال و رسول او و جهاد در راه خدا را مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افرادی مثل سردار حاج قاسم سلیمانی از تعلقات گذشتند و مطیع حکم خداوند متعال بودند خاطرنشان کرد: با درایت شهید سلمانی طومار داعش برچیده شد و در سالگرد این شهید عده‌ای کثیر از زوارش را به خاک و خون کشیدند.

رضایی با بیان اینکه دشمنان اسلام، چون داعش تربیت شده استکبار هستند افزود: این جنایت بزرگ از خباثت دشمن است و دلیلی بر عصبانیت رژیم رو به زوال صهیونیستی است که برای بقای خود دست به جنایات، ترورهای فردی و جمعی می‌زند و انزجار خود را اعلام و خواستار مجازات عاملان آن هستیم.

وی بیان کرد: ما مردم ایران اسلامی با استفاده از مبانی دینی و اعتقادی و با تمام توان پیمان بسته‌ایم با امام خمینی و امروز هم با امام خامنه‌ای پیمان می‌بندیم، راه شهیدان حق و حقیقت را ادامه خواهیم داد و شهادت را افتخاری برای خود در این راه می‌دانیم.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است و باید خود را آماده کنیم چرا که این انتخابات مهم است.

رضایی افزود: رهبری فرمودند مشارکت قوی باعث مجلس قوی می‌شود و هر کسی با انتخابات مخالف کند، با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است و شرکت در انتخابات یک وظیفه است.